Wednesday 10 April 2013

SAPP KADAMAIAN LANCAR BLOG



KOTA BELUD : SAPP Kawasan Kadamaian telah melancarkan blog www.sappkadamaian.blogspot.com sebagai salah satu jentera parti itu bagi menghadapi  pilihan raya umum yang akan diadakan tidak lama lagi.

Pelancaran itu dibuat oleh Ketua Penyelaras SAPP Kadamaian, Puan Agnes Liewpin di pejabat SAPP Kawasan Kadamaian pada pagi Selasa. Turut hadir dalam pelancaran itu ialah Ketua Penyelaras SAPP Usukan, Jimmy Tai.

Menyedari akan kepentingan media alternatif sebagai sebuah medium untuk mendekati rakyat dan mewartakan aktiviti dan program SAPP dalam blog. Ini memudahkan pengundi yang berada di luar kawasan untuk mengakses maklumat terkini.

2 comments:

  1. Siapa calon sapp kadamaian?

    ReplyDelete
  2. Webtrackker technology is the best IT training institute in NCR. Webtrackker provide training on all latest technology such as Sap pp training. Webtrackker is not only training institute but also it also provide best IT solution to his client. Webtrackker provide training by experienced and working in the industry on same technology.Webtrackker Technology C-67 Sector-63 Noida 8802820025

    SAP pp Training institute in indirapuram


    SAP pp Training institute in Noida


    SAP pp Training institute in Ghaziabad


    SAP pp Training institute in Vaishali


    SAP pp Training institute in Vasundhara


    SAP pp Training institute in Delhi South Ex

    ReplyDelete